White trash beautiful

Är snorig, hostar och har ont i halsen. Kan det blir mycket bättre?! Ligger i sängen och ska se gossip girl, har papper brevid mig så jag kan snyta mig varannan jävla minut!
Igår var jag Elin, Carita å Josse hemma hos Josse å såg film. Först såg vi nån jävla bögfilm som handlade om två bögar, såklart. Dom var äckliga haha! Sen såg vi en skräckis som jag inte gillade alls! Satt i Josses fåtölj med knäna framför skallen så jag skulle slippa se allt. Den var så jävla vidrig! Usch! Handlade om en massa psyken som blir utsatta för expriment på ett sånt därdårhus, å dom blir helt psyko å gör jätte läskiga å jätte äckliga saker. Alltså elin, jag sa ju det, jag HATAR HATAR HATAR skräckisar!! Jag var ju en del paranoid när jag kom hem kan jag ju bara säga.. Monster under sängen haha? Men Carita var värst! Hon blev så rädd så hon skrek till å nöp Elin den stackarn så hårt så Elin skrek av smärta!

Nej nu ska jag ladda hem en låt jag fick på hjärnan i fredags sen ska jag se gossip girl. Ganska så gammal låt men nog fan har den fastnat riktigt ordentligt på hjärnan fördet. Ikväll blir det nog på äventyr med Eveooe Thomas å Carita! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0