Vinpimplare

Helgen har jag tillbringat i pålänge! Har varit med Sunkan hela helgen medans Jeppe är borta. For hem idag å fixade lite grejjer å snart ska jag åka in till stan med Mats å sen blir det pålänge igen. Vi har inte gjort så mkt i helgen, ätit middag å druckit vin haha. Var ut till en stuga i fredags å bastade å slarvade bort min tröjja. Och det var svin mörkt på vägen hem! Helt svart å inte en enda lyktstolpe! Å ganska långt å gå faktiskt. Så mitt i allt säger Sunkan, Du vet väl varför det kallas för björnholmen? Panik?! Jotack! :p

Nu sitter jag å surar. Allt går som rakt åt helvete. Inte så kul..
Å på ondsag börjar det där.. Jobbigt, men skönt att det äntligen kommer igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0