Säg bara hej!!

Alltså lite jävla fort tiden går! Det är redan helg igen, typ. Hallå, det var ju nyss jag klättrade på höbalarna i pålänge..? Nää bara en vecka sen tydligen.
I morgon ska jag dock till pålänge igen. Ska fara till Sunkan å hålla henne sällskap när Jeppe skulle till luleå. Å sen på lördag får vi se. Kanske skulle hitta på nåt med Zandra. På måndag flyttar hon till Näsbyn, hon är typ överlycklig haha!

Har haft en enormt slö dag idag. Läste en bok på utvecklingsstörning å funktionshinder å sen har jag inte gjort nå mer. För vi hade ingen psykologi å ingen nånting typ! Väntade på Zandra tills hon slutade, hon skulle volta med en bil. Sen for vi hem till henne, Simon kom en sväng å vi såg en film vi skulle ha sett igår. Stackars Zari somokcså ville se den, men vi orkade inte vänta på henne för jag var ju tvungen å hinna med bussen :p
Igår tänkte Zandra å Simon ringa ambulansen åt mig haha! Jag fick typ en svimmattack eller vad man kallar det.Har fått så nån gång förut också.Men dom fick inte ringa ändå. Jag blev illamående, det började trycka som fan i skallen, det svartnade för ögonen å jag blev yr å hade knappt nån balans. Så jag satt i soffan helt väck å Simån å Zandra satt å mimade bakom min rygg.
Z: Ring ambulansen å skit i vad hon säger!
S: Ring du!
Z: Nej du får jag vågar inte!
S: Det är din bästa kompis, DU RINGER!
Z: Jag vet inte vad jag ska säga!
S: SÄG BARA HEJ!!!
Haha, lite roliga är dom iaf! Men det gick över efter en stund, som vanligt.
Nu ska jag slöa lite framför tv:n å sen duscha. Somnadelite sent hos Zandra igår, precis som jag har gjort varenda kväll den här veckan. Så känner mig typ helt slut nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0