Sliten söndag

Steg upp vid 11 typ. Mobilen ringde vid 10, i sömnen svarade jag och kan inte ha varit så himla social. Det  lär väl typ, Haaallååå? HEJ SOVER DU?! Mmmm... JAHAAAA. Vad e klockan....? Typ 6. VA?!?! Haha nää den är typ tio tänkte bara väcka dig HHAHAHA. Hmmmmm,, heeejdå... GONATT DÅ!

Sen somnade jag typ om, låg i en timme å vred å vände på mig å försökte inbilla mig att jag sov. Bara för att inte stiga upp. Sen steg jag upp, käkade mackor å dammsög mitt rum å städade Mats bil för 200kr haha. Han är så jävla lat när det gäller hans bil!
Idag vet jag inte vad som händer. Har ingeeen aning. Ska iaf slöa. Har en massa filmer på datorn att se nu. Batman, the dark night. 1408. På smällen. What happens in vegas. Och så en film som Elin tipsade mig omså att jag får vara rädd å gråta, Shutter! Haha fast efter vad jag har hört av Elin så tror jag nog att jag ser den nån annan gång, när jag inte är själv hehe ;)
Nej ska göra nåt nu. Mina ögon är trötta, känns som om någon har kastat sand i dom..
Heiipa.



Carita, jag diggar din min där i bakgrunden ;)

Kommentarer
Postat av: C

jag är snygg !

2008-09-21 @ 15:57:10
Postat av: jannice

Haha alltid :D

2008-09-21 @ 20:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0