Skrattirriterande

Nu har jag ätit Tacos, Mums! Idag har vi härjat på skolan, det var kul! Zandra bötte ner en keps på toan, å vi har algits med pinnar å töntat på. Inte så värst mogna, men nog hade vi kul iaf! ;) Zandra kan också vara en riktig buse haha!
Sen har jag varit med Sunkan å Jeppe å kollat på en lägenhet hon får i morgon å sen har vi lulla omkring på stan. Jag köpte ett linne också. Sen har vi typ suttit utanför grillen å svamlat. Jag har beslutsångest för fredagen! Jag vet inte riktigt om jag ska fara på klassfesten eller inte.. Men men det är ju bara tisdag än så länge. Meeen jag vet inte riktigt.. Sunkan gav mig beslutsångest som fan! Hum hum..

Nååja, lär väl märkas vad som händer å fötter.. Nu ska jag ta å göra nåt. Vettefan vad, är trött som jag vet inte vad.. Försov mig lite idag. Jag hade typ 20min på mig att snabbsminka mig, hitta nå kläder, äta frukost å borsta tänderna å springa iväg till bussen å frysa arslet av mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0