Skola

Sitter i datasalen å nördar. Har lunch men ingen ska gå å äta ännu. Ska se en film sen, oliver twist. Typ alla måste väl ha sett den nån gång ändå?
Och inte fan fick jag ledigt från skolan.. Men jag åker ändå! Min lärare sa ändå att dom kan ju inte stoppa mig från att åka. Det är mitt ansvar så om jag far får jag med datorn å skicka in uppgifter. Och det måste jag göra, inte bara sitta å säga att jag ska göra det. För då kommer jag hamna efter som fan. Så idag ska jag säga till mamma att nu är det bara å beställa biljetter för jag far hur som helst! Annars hade det blivit att mamma far å jag stannar hemma.. Hade faktiskt också varit skönt eftersom Mats pappa ändå hade tagit hunden. Vara helt själv i över två veckor, det hade inte varit så fel det heller. Ganska skönt lät det faktiskt.. Men nej, nog blir det nog att jag far. Vill träffa alla å vara i Stavanger! Slippa kalix ett tag. Bara komma booooort. Lååångt bort.
Den 19 åker jag och kommer hem den tredje.. Nice. Jaja nu ska jag tvinga nån att komma å äta!
Pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0