Sjuk och bakis

Är jätte förkyld. Snorar och hostar.. :( Och bakis är jag. Och inte lite heller. Aldrig mera tequila! Nånsin! Fyfan vilket jävla gift det är.. Typ en timme sen PANG! Usch..
Men jag hade roligt iaf. Inte så kul bara att vakna innan kl 6 på morgonen av törst och fortfarande vara full. Var i Sangis å härjade, det var ganska kul. Blev gaaanska avis på badrummet där, jag ska lätt köpa en jacuzzi nån gång! Typ vid nio på kvällen fick jag ett mess av Simon där det stod, jag är död i båtläreu. Kommer dit så ligger han där med benen över kanten och har tydligen snubblat. Det var då en syn för livet måste jag säga! Heeeeeeeeej Janniceeeeee jag kommer inte upp tror jag!
Och han som fyllde år däckade, vaknade och for hem innan dom han hade bjudit ens hann komma dit. Lyckat! Haha.. Nej men jag hade ju kul iaf. Ska bara inte dricka tequila mer för man blir så dålig å får en jävla huvudvärk dagen efter av det. Och ont i magen. Det finns inget positivt med det.. Voi voi.

Ikväll blir det filmkväll hos Josse med henne Elin å Carita. Det blir roligt. En lugn kväll, skönt. Och Elin jag ska göra den där utmaningen när jag orkar :p
Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0