Pixbox

Nu har jag gjort en ny sån också :) Så nu har jag ett liv vid datorn igen haha. Annars gör jag absolut ingenting ska se det nya avsnittet av one tree hill strax. Ska hämtalite juice. Jag är törstig hela tiden jag fattar inte varför! Jag kanske borde kolla upp om jag har diabetes, med tanke på alla svimmningsattacker jag har haft också.. Huh.. Mamma har ju som diabetes..
Haha sa till henne att jag röker idag. Hon blev inte glad! Försökte förbjuda mig att röka, vet ni vad jag gjorde då? Jo, jag gick ut på bron å rökte! Haha.. Känner mig enormt skadeglad nu när hon får veta hur kul det är när folk bara gör tvärt emot vad man vill..

pixbox! -  jannicen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0