No life

Sitter i E å ruttnar bort. Vi har inte lektion fören typ halv ett.. Har hål från tio. Mysigt, om man skulle orkar använda tiden till nåt vettigt vilket aldrig lär hända. Har varit nere i H en sväng med Simon men det är jobbigt å vara där, här kan man bara sitta å slöa haha :)
Har skrivit ut en ledighetsansökan precis. Och får jag inte ledigt så får jag väl halsfluss eller nå. För till Stavanger ska jag. Längtar dit sjukt mycket.
Men nu ska vi inte deppa ihop! :) Ska se till å hitta på nåt nu, nörda lunar kanske.. Haha.. Är trött som en jävla gris idag, råkades somna om i morse så det blev stressigt med idrottskläder. Men jag hann iaf.
Lite jag hoppas på Norge resan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0