Måndag

Och måndagar suger.
Nu har jag varit duktig å äntligen sorterat lite bilder på mobilen! Nu har jag inte över 400bilder på en mapp utan bara kring 170. Så nu har jag lite plats på minneskortet. Fast istället så är datorn full av bilderöverallt..
Lite flumdag haha! Jag å Zandra har slagits med pinnar å folk trodde typ att vi var ovänner på riktigt å så vi började typ"slåss". Så smällde hon till mig med en pinne tvärs över arlset å det gjorde ont som fan så jag slet tag i hennes hår å tryckte ner hennes skalle. Alla såg lite chockade ut å då kunde vi inte hålla tillbaka asgarvet haha. Det var ganska kulförutom att nån filmade, fan också om domlägger ut det!

Har varit vakens en typ halv sex i morse för att Sunkans hund Loka har härjat under sängen.. Kliat sig, rullat runt å snarkat.. Blev lite stressigt i morse så det blev ingen frukost utan bara att skynda skynda till bussen!
Nu ska jag int göra ett skit. Typ, slöa.Lider av matkoma!

Kenta - Goda tiden


Kommentarer
Postat av: Eveooe

haha, de var kul när ni "bråkade" = du blev mobbad av simon, tiboo och Zandra

2008-09-30 @ 01:15:47
URL: http://eveooe.blogg.se/
Postat av: LolZ

Tiboo, kåtar sig på dej ;) haha

2008-09-30 @ 16:14:23
Postat av: jannice

Haha men Eveooe jag är ju fan utmobbad!

2008-09-30 @ 16:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0