Kärring..

Sitter hemma å lyssnarpå musik. Har hittat den där salvan jag snodde när jag låg inneförblodproppen. Fick använda den när dom hade stuckit sönder mina armar, dom sågut som fan. Som ett slagfält. Nu är det mina ben som ser ut som fan. Ser ut som en jävla karta.. Fattar inte varför jag får blåmärken så lätt?! Sen jag åt waran förblodproppen har det bara blivit värre! Inte så fint, inte fint en plats! Kan ju inte ha korta legins.. Tur att jag ska ha stumpisar i helgen! Helt röd/lila är dom :S Skit fult å skit störande!
Jag gissar att en del blåmärken fortfarande sitter kvar sen förra fredagen.. När jag skulle till Zandra å sova ramlade jag i trappen i Jennies trappuppgång.. Det måste ha gjort ont, jag minns inte. Men det kändes då efteråt..

Jag tänkte att jag inte ska åka till Norge.. Eftersom jag inte fick ledigt å det skulle vara gaanska skönt å vara ensam ett tag å slippa både mamma å Mats. Men nej, mamma tror jag är en knarkande anorektisk alkis.Jag har förändrats sååå mycket å inte till det bättre. Jag beter mig som en tio åring så hon vet inte om hon kan lämna mig! Förut passade det å tvinga mig å vara här i flera veckor fast jag mådde skit å grät! JÄVLASKIT! Är så grymt jävla förbannad ikväll!!!! Ååååååååh-..... Jaja lämnar hon mig inte far jag väl till Norge å bor hos Nettii.
Fuck off and die.
Gör mig en tjänst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0