Kan man ha mer tråkigt?

Det är en dålig dag idag känner jag. Fråga mig inte varför. Är bara tjurig å extreeeeemt jävla uttråkad! Usch.. Vill att veckan ska gå FORT så jag får umgås med alla på lördagen. Sen vill jag att nästa vecka ska gå ännu fortare så jag får fara till Norge. vafan gör jag om jag inte fårledigt? Då kommer jag gråta :( VILLVILLVILL till Norge NUNUNU. Fast egentligen vill jag inte vara där så jävla länge.. Men men det blir säkert kul ändå. Lär ju bo hos Netti typ. Tror hon ännu är sjukskriven å snart kommer bebben! :) Är inte sådär jätte sugen på att vara med mamma.. Ååååååh jävla fitt soc som är satans sega också. Jag vill bort nu! Inte nästa århundrade...
Nåja ska se gossip girl nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0