Jävla skit dag

Det här är då en dålig dag! Och jag vet inte varför. Är övertrött som fan, å allmänt tjurig. Jaaadu Zandra, var jag glad å social idag? Haha, sorry. Brukar få så ibland. Helt utan anledning. Allt känns bara fel å jag vill bara tjura som en liten barnrumpa. Jag ska snart gå ner å äta väääldigt god mat, då kanske jag blir på bättre humör. Och det blir ingen klassfest på fredag, detblir nästa helg. Det passar väldigt bra eftersom jag inte har råd att dricka den här helgen. Och det passar väldigt bra för mig att vara nykter en helg. Men man ska ju aldrig säga aldrig, har jag lärt mig.
Nej nu ska jag väl sura vidare tills maten är klar. Idag orkar jag inte gå ner å hjälpa till! Eller jo det ska jag, för då blir maten klar snabbare!
Senare ska jag nöta msn som fan!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Inte fan blev de en nykter helg nu heller ;>

2008-09-26 @ 15:05:42
URL: http://Lyckopillret.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0