Jadu

Sitter hemma, är äckligt mätt sen middagen.Huh.. Ikväll händer det inte mycket. Ska sitta här typ. Borde städa men usch det känns lite jobbigt. Ska ladda hem lite gossip girl iaf!:)
I morgon provar vi student mössorna. Känns helt overkligt att jag går sista året i skolan. Jag vill inte börja jobba! Jag vill gå sista året för alltid. Sitta å dega på op i stolarna å bara ligga i soffan å sncka skit tills Sture kommer och skäller på oss att matten har börjat. Å sitta på matten å klottra å svamla istället för att plugga. Å allt det där! Inte jobba :( Jag ska aldrig bli vuxen! Jag ska fanimej flytta till landet ingenstans å vara barn för alltid..

I helgen händer det nog inte ett skit tror jag. Tror det blir ganska nyktert iaf. Det var meningen att vi skulle dricka först men det känns ganska jobbigt. Känns som att jag fick nog förra helgen! Mina ben ser ut som en karta.Blått, gult, grönt å lite andra färger.. Hujja.Det blev riktig jävla karatefylla! Men nog hade jag lika kul för det :) Får väl se vad som händer kanske filmkväll men giiirlsen eller nå annat bra. Tänker då inte sitta hemma å dega iaf. Det är då en sak som är säkert.

Nej nu ska jag se lite tv, kanske eventuellt spelalite Sims? Vi skjuter upp städningen nån dag.
Om typ två veckor blir det nog Stavanger! Inte nästa vecka, men veckan efter det. Kan inte förklara min glädje!

Kommentarer
Postat av: Theresan

fyfan för o vara sjuk!

2008-09-04 @ 18:40:50
URL: http://theresan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0