Hemma

Jess, hemma. Vad gör jag? Nada! Ser family guy, haha det är ganska kul. Har varit i skolan idag, men har bara varit på en lektion. Har varit så jävla okoncentrerad så jag orkade inte ens tänka tanken på att låtsas sitta där å räkna. Så jag satt mest ute med Sunkan å pratade om allt å inget. Vi svamlade å var ganska seriösa också. Länge sen jag pratade så seriöst med nån faktiskt. Ganska skönt, få lite mer vett i skallen.
Vi promenixade ner till stan senareå kollade på smink å kläder. Å skor! Moahaha! Jag har köpt nya skor igen, å jag looooooove dom! Svarta stövlar med bruna hälar. Skitsnygga! Men stackars mina fötter säger jag bara! Å Sunkan la undan ett par skor som hon skulle fara å köpa med sin morsa i morgon.
Har varit till Nyborg å hämtat nå saker också å sen for jag hem. Så nu sitter jag här. I morgon har vi skoljoggen. Inte så farligt jobbigt tycker jag. Beroende på vem man gårmedär det ganska skojj faktiskt.
Igår sov jag hos Sunkan å Jeppe i Pålänge. For med bussen halv fyra å for dit å käka tacos. Mums! Sunkan äter som en gris, konstigt att hon inte är fet! Satt å retade henne lite, å sen så hade vi ganska skojj, haha.

I helgen har vi klassfest, och jag kan ändå inte dricka även fast jag skulle vilja det! Jag har typ 60kr i börsen å 31,76kr på kontot. Å studiebidraget kommer inte fören på tisdag. Skit också. Förra klassfesten var ganska rolig, nog för att det slutade med att jag for med Lisa till kalix ändå. Haha men kul var det iaf.
Och så ska jag nog till pålänge igen för Sunkan blir själv i helgen å det var tydligen tråkigt :p

Nej nu ska jag gå ner å äta palt, även fast jag inte var hungrig, men mamma gör ändå alltid mat för tio pers! Sen ska jag slöa ¨duscha. Är svintrött, blev lite sent å sova igår. I morse gick det riktigt segt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0