Torsdag

Och nästa vecka börjar praktiken.. :( Usch! Och alla säger att min handledare är nog den där surkärringen som alla fasar för. Kul. Jag som alltid är nog deprimerad å sur å irriterad när vi har praktik för det är det värsta ja vet. Jag hatar praktiken! Den är alltid på nå tråkigt ställe som inte alls intresserar mig ett piss! Men den här gången slipper jag kvällar å helger, skönt som fan eftersom jag alltid annars har fått en massa kvällar å en massa dåliga helger å jobba..
Sitter hemma hos Joni nu, var tvungen å jaga bort han så jag får skriva ifred, haha. Det är störande när folk tittar på när jag ska skriva ju. Jolla å Markus är å kastar pil, ska kanske gå dit snart å röka, men det är så jävla kallt i det rummet. Det är inomhus, men ser sin egen andedräckt när man andas ut. I morgon ska vi å äta på hotellet med mamma å Mats. Mums! Å i helgen blir det fest.
Och idag lyckades jag bita sönder tanden, igen! Jag åt polly å bet i tungstaven. Precis samma tand som förra gången jag tuggade på den jävla staven. Så nu håller halva tanden på å lossna, igen. Kul, det ilar. Nu måste jag till tandläkaren igen. Men det får bli efter helgen. Jag orkar inte i morgon. Jag ska sova då!

Fan va alla håller på å byta bloggar! Zandra, Zari, Jenna. Bestämm er för fan :p Vill nästan också ha en blogspot som Zari Jenna å Natta, dom var snygga. Men jag orkar fan inte byta blogg igen, tror det här är den fjärde jag har..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0