Vindunken

Nu ska jag sova hemma för första gången på ett bra tag. Har inte varit hemma nånting typ. Mamma tycker inte är så stor ide att jag ens kommer hem eftersom jag sticker ju lika fort igen..
Fick ju tillbaka min mobil, den har nog blivit påkörd. Den är lite bynglig å sprucken.. ;( Min älskling! Men jag har ju iaf kvar mitt gamla nr med gratis sms. Tur att han som hittade den iaf visste vem jag var, hade ju inte haft samma tur om nån fränmling hade hittat den. Och lite snygga kort jag har sen jag Sunkan å Simon härjade i henens brors lägenhet! Jävla samuraj muppar!


Nu snart ska jag ut med Tanja. Kallt som fan! Ska dra på mig ett par lager med byxor först.. Mamma tjatar att Tanja väntar på mig. Hundskrälle. Kommer frysa arslet av mig, Ska ringa Marie å fråga om hon ska komma förbi en sväng. Och ladda hem film å musik ska jag. Tingeling! Sitter å laddar hem alla säsonger av Weeds också. Har sett kanske 2 - 3 avsnitt sammanlagt. Över 11gb, tror ni det går nå segt kanske? Har laddat hem soundtracket från Shottas. Har fått dom där röka på låtarna på skallen. Och en film som först är läskig är "The Strangers" ! Den är inte så äcklig, men jävligt läskig. Man sitter på helspänn hela tiden å hoppar jävla en meter upp i luften var tionde minut. Men det var inte bara jag som var mesig, Joni vars mins lika rädd ;)

Bytte namn på lunar, Jolla tyckte att det passar mig så han har döpt om mig till det. Vindunken.



Kommentarer
Postat av: Theresan

i april är det beräknat :) hur går de för dig då ? sista året på gymnasiet nu :D

2008-11-16 @ 21:35:46
URL: http://theresan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0