Never back down

Mitt huvud har disco tror jag. Har jävligt ont i skallen. Känner mig helt slut, är skakis i hela kroppen. Fick bakismat av Mats, då blev jag glad. Hade kul igår, fast polisen kom ju och förstörde allt. Det var jävligt mkt folk där. Så det är inte så konstigt att polisen kom. Det var Jenna å Natta som hade halloween fest på lion, en lokal nere i gästis. Visse inte ens att den fanns haha. Sen blev jag riktigt trött å dålig. Mats ville inte att jag skulle dricka sprit, så han bytte min sjua mot tre flaskor vin haha. Men tror inte att det var så smart av han för vinet gick direkt upp i skallen. Har skit flummiga kort på mobilen. Som jag inte har knäppt. Jag ser ut som en sovande, nånting. Nu ska jag lägga mig soffan å se Never back down. Ska nöta den som fan. Riktigt bra film! Sen ska jag se Tropic Thunder. Simon tipsade att den skulle vara bra. Så jag ska bara ligga å se film hela dagen. Jävla knappjävel på datorn... Orkar inte ladda upp nå bilder nu, är trött å less. Så nu ska jag försöka hitta plats i soffan, den är övertäckt av kläder. Mamma tyckte att mitt rum ser ut som ett bombat horhus! Hon är tjurig som fan på mig.Hon säger att hon är less å bo med två alkisar :o Haha.. Riiiiiiiktigt tjurig är hon. Aja, film.
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0