Im not dead

Har inte skrivit på ett tag. Kan bero på att jag inte är hemma så mycke. Vad har hänt dom senaste dagarna? Typ inget. Jag har festat, varit i Sangis å varit med Sunkan. Kommer seriöst inte ihåg vad jag har gjort för det är så länge sen, eller nå. Haha har fått alldeles för lite sömn å är trött, övertrött! Gick å sova vid typ fem eller nå, vaknade halv tolv å tänkte springa till bussen men missade den. Kom till skolan vid ett å vi hade idrott, skidskor. Då ringde jag Mats så han fick komma å hämta mig och min äckliga tå. Eller äcklig nagel som blivit stämplat av en stol haha. Måste fara till läkaren å kolla svanskotan tror jag. Har fått ont i den igen. Jag ramlade på isen för nå år sen å har haft problem sen dess, inte blev det bättre av å ramla å landa på arslet igen heller. Klant.

Ska se om maten är klar snart och sen ska jag duscha å sen in till sunkan igen :)
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0