Hm..

En riktigt dålig dag. Den kunde typ inte ha börjat sämre eller blivit sämre. Är så grymt jävla spyless! Usch..
Hoppas du bara kan göra det du säger nångång. Allt skulle fan bli bättre då.

Jävligt onödig dag på skolan måste jag säga. Har haft social omsorg, sen ett långt hål å sen lite psykologi. Inte mkt eftersom Carita inte var å Simon stack. Och vi ska göra nån undersökning men dom dissade mig idag verkar det som! :p Sen gick jag ner till stan med Pernilla å träffade Simon, Simon, Jossan å Eelin. Vi slöade på gallerian å var utanför å töntade oss på isen. Det var kul tills jag flög i backen, det gjorde ont. Men jag lyckas alltid klanta mig så det är ju inge ovanligt att jag får ont haha..

Nu ska jag snoka lite sen ska jag fortsätta vara sjuk å hoppas att jag inte får samma skit som Zari i halsen :)

Kommentarer
Postat av: Ida-Michelle

Fine farger^^)

2008-11-06 @ 14:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0