Härligt

Dagen efter är alltid lika härlig.. Inte. Mår illa, har ont som fan i skallen och skakar. Vet inte varför men jag är darrig som fan. Vaknade vid 11 i morse när Zari Jossan å Eelin for hem. Försökte tvinga upp Joni eftersom jag höll på att dö av svält men han sov bara vidare. Så tills halv ett låg jag å halvsov och lyssnade på min mage som skrek efter mat. Nu väntar jag på Mats, eller han ska komma nån gång innan fem. Då ska jag hem och ära mammas lasagne och vitlöksbaguetter. Mumma!
Igår var vi hos Lars. Han hade fest å jag Joni å Mackan for dit vid 5-6 eller vad klockan var. Zari Mika Jossan å Eelin kom sen å vi hade skit kul. Förutom lite snefyllor åså, annars var det skojj :) Och fyfan va vi dansade. Alla var helt slut sen.
Nån gång under natten gick vi hem till Joni. Joni jag Mackan Lars Zari Jossan Eelin. Jag och Zari gick vilse i ungefär tio minuter eftersom hon skulle ta en genväg. Det blev en omväg eftersom vi gick fel å var tvungen å vända tillbaka. Haha.

Nu ska jag gå å se vad alla gör å vänta på Mats. Han ska få köpa digestiv kex åt mig!
Praktiken börjar i morgon.. :( Fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0