Busigt värre

Haha söta lilla kusin! ;) Tyvärr så är svaret ja :)

Har varit på skolan idag, skulle gå på aaaaalla lektioner, men sista lektionen blev lite ändrade planer.. Jag är dum, jag vet. Sen har jag varit hem hit med Sunkan ett tag innan jag for på teorikurs, och sen bar det av till Sunkan. Vi gick upp till Maikn å såg Saw 5 med några. Och jag visste att jag inte skulle ha sett den! Usch! Den är inte läskig, men riktigt grisig å vidrig! Jag låg under en filt å tittade fram när det inte var för äckligt.. Fyfan. Jag har hatar filmer, för jag är en mes! Sen efter nån for å tränade var vi riktigt busiga! Tänker inte skriva vad vi gjorde för det finns ju vissa idioter. Men det var riktigt passande tyckte jag.. Svin.

Nu sitter jag hemma vid min älskade dator helt utan liv. Inget att göra. Fast jag är jävligt trött så jag orkar inte göra nånting ändå. Ska väl sova på nå tag, ska bara snoka runt först. Min mamma var riktigt snäll idag. Fast hon alltid sagt att jag ska aldrig be henne om pengar till cigg så fick jag pengar till idag iaf. Då blev jag riktigt glad, för jag är helt pank! Dirr in på druggen blev det å köpa mentholisar. Och i morgon på skolan ska jag inte bjuda NÅN hur mkt dom än tjatar! För jag har fan inga pengar att köpa nya! Så nu jävlar ska jag bli en riktig snålfitta!
Och till läkaren måste jag. Vilket är det värsta jag vet :( Min svanskota blir bara värre å värre. Har ramlat på röven två gånger, första gången var väl i april 07 tror jag? Och jag har haft problem sen dess. Och för några helger sen flög jag igen å tappade andan. Och nu har jag ont hela tiden. Inte bara när jag får mina cp host attacker eller härjar. Aaajj.. Och i morgon har jag idrott. Jag kommer dö. Jag är en klant for life.
Nej nu blir det sängen!


You make me smile :)


Kommentarer
Postat av: Theresan

okej, sa mammi nå vettigt då ? antar inte för hon är då svamligast i världen.. haha! hur var kursen då ? är du sugen på körkort nu ? :)

2008-11-17 @ 22:50:06
URL: http://theresan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0