Årets första snöbollskrig

Skulle byta msn, men jag orkade inte. Det var för jobbigt.
Jag och Zari hade himla kul idag. Vi sprang ut och hämtade snö å kastade på våra utvalda offer. Fast det var inge kul å kasta på Simon å Jolla, för man fick tillbaka gånger hundra. Men det var kul, å kallt!

Nu ska jag städa! Eller ja, vi får väl se. Mitt rum ser ut som fan, igen. Idag försov jag mig. Det blev ner i duschen stressad som fan å sen springa runt i rummet som ett tok å leta efter kläder. Jag missade första lektionen, eller jag kom sent så jag orkade inte gå på lektion.
Ska ladda hem nån film nu. Jag orkade aldrig se klart tropic thunder för så bra var den inte. Eller så nöter jag never back down en gång till :)

Nu börjas det igen. Samma som alltid. Man lär sig känna igen det. Skit.


Halloween 08

Kommentarer
Postat av: elle

haha ja självklart !:)) riktigt mega kul (;

2008-11-03 @ 21:11:27
URL: http://eleanorwarskog.blogg.se/
Postat av: Theresan

såg först inte att det var du i lule, blev lite chockad :)

2008-11-05 @ 11:27:42
URL: http://theresan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0